Tuesday, July 23, 2013

Halusinasi atau schizophrenic

Bismillah
Assalamualaikum

Dua tiga hari ni, aku jadi tak keruan.
Hilang fokus lepas beberapa minit. Kadang tengah-tengah duduk, fikiran kosong tiba-tiba. Melayang entah ke mana. Tengah-tengah duduk depan pintu konon nak fresh air, tiba-tiba blank lagi. sungguh terasa numbness nye kat situ.

Bila fikir balik, ruginya. Baik aku pegi mengaji ke, berzikir ke at least dapat pahala. Agaknya memang macam ni ae mood orang selesema. Percayalah, aku tak bercakap pun dalam rumah ni. Sepatah orang tanya, sepatah aku jawab. Paling sunyi, sepatah orang tanya, tak keluar sepatah pun dari mulut aku.

Mental breakdown gara-2 insiden malam semalam agaknya. Nak bercerita sambil menangis tak tau kat siapa. Memilih jugak aku ni. Tahan jela.

Dengan keadaan macam ni, aku rasa macam orang gila pun ada gak. Termenung je. Nasib baikla ada chat dengan kawan-kawan. Hilang sikit gaya schizo aku tu.







p/s : sudah-2 la tu. Jangan mengeluh sangat.





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...