Saturday, July 27, 2013

Borak dapur

Bismillah
Assalamualaikum.

Niat nak publish perbualan antara ibu dan aku bukanlah berniat nak mengaibkan diri sendiri

Akak! Masak la, dah besar pun tak reti masak. Cubalah masak, duduk kat dapur ney. Ini tidak, orang tua kat dapur dia sibuk kat luar tengok tv. Blablablabla.... *berterusan*

Ish ibu ney.

Tengok tu... *sambung lagi*

Eee.. akak bukannye tak pandai masak. Ingat akak ni dahsyat sangat ke tak pandai, cuma akak taknak duk dapur je dan taknak masak. (sambil masuk dapur)

Yeke pandai, itu ibu belum rasa lagi. Ayah kau makan je, dia bukannye jenis kisah.

Nasiblah. Takde, janji akak pandai masak dah la.

Kau, kalau dapat laki cerewet ni tak boleh tu tak boleh, tak tau la.

Dia nak cerewet-2 pegi masak sendiri.

Eh, macam tu pulak.



Luahan hati seorang aku yang rebel kalau bab masak.
Aku sesungguhnya bukan wanita melayu terakhir dan tak mungkin akan jadi.







p/s : fine. Aku tau siapa aku kalau tak pandai masak. =.=''


1 comment:

Anonymous said...

Pesanan: jangan ber"ish" dengan ibu bapa anda ye :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...