Monday, December 31, 2012

Quarantine

Bismillah
Assalamualaikum

Well.... Final exam is just around the corner! So....... tak payah nak so sgt. Jom tidur. Sesapa yang stay up to, good job teruskan usaha anda.

Bagi makhluk malas tahap shrek ney mmg malas itu adalah salah satu ciri-2 aku. Tapi bila dah sampai hujung tanduk mulalah gelabah tahap babun. Bila dah menggelabah mulalah stress tahap kucing berak sembelit. Muka time tu tak payah cakapla. Komfem mcm cicak berak kapur. Ya maaf atas penggunaan haiwan yang terlalu banyak dalam entry kali ini.

Baiklah, purpose entry aku kali ini ialah untuk merasmikan hari kuaratin yang akan berlangsung dari hari ini hinggalah ke habis paper nanti. Hari kuarantin ini dipelopori oleh Mr. Mocha dan telah dipersetujui oleh Miss. Latte. Ya, identiti mereka haruslah dirahsiakan kerana bimbang mereka akan dikejar oleh peminat-2. Ya, mereka memang suka buat benda pelik-2. Tak faham gaya pemikiran dan corak permainan mereka? Wait and see. Lepas ney komfem akan lebih banyak enrty pasal mereka.

oh ya. memandangkan final pun hujung tanduk jugak. So adalah baik jika kalian melaksanakan hari kuarantin juga. Kenapa? Saje buat seksa diri sendiri. Ehhhh..! Bukan... matlamatnya ialah untuk memberi peluang kepada masing-2 untuk study SAMPAI LEBAM. Kau mampu? eh haruslah berani mencabar diri sendir ye dakk??

Study la sangat. Tengok-2 terbongkang jugak kat atas katil kan?

Takpe-2.. we never know our potential until we are tested.
Amboyh kemain ayat. Tah betul ke tak.
Maaf kepada semua grammar Nazi yang dok check grammar aku. Korang memang akan mengalami rencatan otak bila baca ayat BI aku.

 Biar aku jelaskan langkah-2 hari kuarantin ini.
1. Jangan contact your bf.
2. Jangan contact your gf
3. Jangan contact your scandal.
4. Jangan contact your madu.
5. Jangan contact your anak ikan.
6. Jangan contact your sugar daddy.
7. Jangan contact your kekasih
8. Jangan contact your bakal suami/isteri.
9. Jangan contact sesapa yang sewaktu dan sejenis dengan mereka yang disebut di atas.

EPIK kan?
*muntah*

Ingin menguji tahap kesabaran dan kekuatan nafsu anda?
Ujilah sekarang! =D


Memandangkan aku baru balik dari JOHOR rumah manis rumah. Oh aku sangat bersemangat nak menempuh peperangan dalam dewan peperiksaan. Waaah macam tu..Semangat je. Tapi heh. Tengoklah esok adakah aku mampu mengadap lecture note aku dengan begitu tekun dan tabah serta tawaduk.


Kita doalah sesama ye? HEHEHEHE

Baiklah sekian sahaja entry mengarut aku di pagi-2 buta begini. 
Semoga berjaya kepada mereka yang menempuh Final EXAM. Smeoga anda berjaya dengan cemerlang. 
Dengan doa, biarlah sampai ke dean list. Amin...

Untuk aku yang macam malap-2 je harapan. Aku masih berharap dan berdoa semoga aku lebih dikuatkan semangat untuk study dan buat yang terbaik.


Usaha itu harus lebih memandangkan saya tidak berapa genius macam kalian semua. =D



Annyeong!


p/s : semoga kamu tenang di sana, Cewahhh..

3 comments:

Delle. said...

moh kita berkuarantin ! hihi. Eh awak nnt follow blog baru kite ye. hiks :-P

Amilia Ami said...

ape link blog baru awak?? heee

Delle. said...

http://ndlazhr.blogspot.com :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...