Thursday, November 15, 2012

Gerak gempur bermula

Bismillah
Assalamualaikum

Aku sudah pulang ke UM terchintun. =.="

Ya sudah pulang ke UM, bukan untuk suka-2. Ini serius punya bisnes. FNK, Festival Nasyid Kebangsaan yang bakal diadakan di SABAH, menunggu kehadiran kami ke sana.

Dengan membawa harapan yang tinggi. InsyaAllah. Akan aku dan kawan-2 cuba buat yang terbaik. No No No. Bukannya senang. Susah nak buat yang terbaik ney kalau takde usaha dan gerak gempur yang betul-2 ampuh. Silap-2 sampai di medan terlucut semuanya. Bukan terlucut baju dan sebagainya, tapi terlucut segala semangat dan segala persiapan. Nehi nehi. InsyaAllah takkan berlaku. InsyaAllah.

Sepatutnya aku pulang semalam, tapi atas sebab-2 tertentu yang memang munasabah, maka aku tangguh ke hari ini. Maka malam ini bermulalah gerak gempur yang sememangnya mendebarkan dan menggeramkan aku nanti. Bukan geram apenye.. Aku dengar grup senior sangat hebat dan kuat.

Ahhh! Peduli apa aku dorang hebat. Kalau dorang boleh kenapa aku tak boleh?!
Nampak tak? nampak? betapa aku sangat geram dengan dorang yang hebat tu.
Lepas dah di-brain wash secara halus oleh ibu dan dengan semangat baru. Aku tak pedulilah kalau kalian hebat. Sebab dengan kehebatan kalian buat aku sangat membara nak kalahkan kalian.

No.
Bukan kalahkan. Itu bukan perkataan yang sepatutnya. Perkataan yang sepatutnya, SETARAF atau mungkin LEBIH BAIK SIKIT..

Sekarang ni aku jela yang membara-2. Aku harap sangat ahli kumpulan aku merasakan benda yang sama. Tolonglah jangan lemah bila lihat mereka sangat hebat. Kita harus jadi sama hebat.
Padam. Sila padamkan segala suggestion negatif kepada diri. Sila padam sebelum dia menjadi duri dalam diri. Sila buang dan padam serta delete dan destroy segala kata-2 si penakut yang semakin penakut dalam hati tu.

Kita harus BANGKIT!!!!!

Oke nampaknya aku dah terlalu semangat.
Lebih baik aku simpan dulu untuk malam ney.
Dan aku harap kawan-2 aku tidak spoilkan mood semangat aku.
No. no. Aku dah berazam dan berjanji pada diri untuk tiada sebarang kesalahan major dalam latihan malam ini. Dan tiada sebarang ulangan by part yang boleh menjatuhkan semangat aku yang terlalu banyak kali.
Aku tak kisah pun kalau ulang-2. Tapi kalau dah satu jam lebih ulang tempat yang sama, kau tak rasa macam nak hentak kepala kat dinding ke? Pehhh! aku bukan hentak kepala je, nak korek anak tekak repair-2 sikit pun ade. =.="

Aku dah geram ni.
Setiap kali ulang-2 part dulu mesti aku akan terdengar bisikan dari personaliti dalam minda aku berkata,
"Kenapa kau sengal gila, benda camtu pun salah buat jugak ke Cik Aimi oiii. Dah banyak kali kau ulang ney"

Dan aku sangat tak puas hati bila aku buat salah.



Sekian.



P jerit pada S : Semoga berjaya dan terus bersemangat! Untuk menaikkan lagi semangat, buat update pasal latihan setiap hari. Ambik kau retis sangat!





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...