Friday, November 23, 2012

Comel sungguh kawan aku

Bismillah
Assalamualaikum.


Bangun je pagi. Tengok skrin telefon bimbit untuk tengok jam berapa. Tiba-2 terpapar, "1 new message"

Bukak.

Oh dari cik Ayu.Mira

Baca ayat pertama.. berkerut-2 dahi.
Teruskan lagi membaca.. tersedak terus.

Mesej yang mengandungi...pesanan dan cadangan.

After dgree you kena nikah cepat-2, nanti ade org jaga you.. amin!
Kesian you, sakit je...ibu jauh, at least husband ada di sisi..

Aishamira.. ape kau ney.. =.="

Bayangkan aku baca mesej ney dalam keadaan mamai dan masih mengantuk serta separuh sedar.

Bila baca lagi sekali dalam keadaan yang sepenuhnya sedar.
Sumpah lawak.
bagus-2. Baca mesej kau pagi-2 terus ceria aku..kelaka la kau.. comel pun ade gak.
Thanks sebab risau pasal aku..

Aku oke.. In shaa Allah... =D
sayang kau..



p/s : kadang-2 ayat nak menggembirakan hati lebih sedap didengar. At least boleh buat kita lupa yang kita sedang bersedih





1 comment:

ayu.mira said...

Thanx, ade jugak yang akui sayer nie comel.
Hak3!
Btw, hope doa uw termakbul r.
Kui kui kui.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...