Wednesday, October 10, 2012

Perihal naik pelamin =_='''

Bismillah
Assalamualaikum

Sila jangan bercakap soal kahwin atau cinta dengan aku.

*Ini amaran : jika dilanggar akan digilis dengan lori balak milik aku dalam mimpi*

       Lately, aku dikejutkan dengan berita perkahwinan kawan kepada kawan aku. Cerita pasal kahwin. Ura-2 pasal kahwin. Tak kurang juga ucapan "tahniah akan menjadi bakal pengantin" dari makhluk yang saje nak buat darah aku naik. Haha.

       Bukan tu je, aku dibahan dengan segala pujian dan kata-2 semangat yang memang memberansangkan kalau ianya kenyataan. Dan sekarang, di newsfeed laman FB pula berlambak org post soal cinta lepas nikah, perjalanan perkahwinan remaja.

Dan seperti biasa reaksi aku ialah >>  =_='''

Oh myy,
aku fobia gila dah ney.
Serius rasa nak lari masuk gua kelam mencari barang secebis ketenangan.

Aku peduli apa org nak kata aku manusia paling aneh lagi pelik sebab fobia cakap atau dengar pasal kahwin. 
Yes, mula-2 sibuk cerita cam ekasited je. Tapi bila dah abundance cerita begini, aku jadi macam ney >> =_='''

Dan sekarang mesti kau orang semua perasan aku bercakap soal kahwin. Bezanya, aku hurai tentang ketidak-rela-an aku untuk mendengar, mengetahui, atau menyibukkan diri dengan urusan kahwin.  Percayalah aku meremang bila taip entry ini, terutama bila nak mengeja perkataan K tu.




Sekian.






p/s : rasa nak kahwin sila diam-2. bila dah kahwin baru cerita. =_=''' hevoh!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...