Wednesday, August 15, 2012

Mood : lonely

Bismillah
Assalamualaikum.

Aku tengah mood lonely gila. Kenapa?

Sebab...aku tengah buat kuih seorang diri tanpa ditemani puan emak.
Dah biasa sebenarnya buat kuih sorang-2 tapi dalam keadaan paksa rela ney, memang takde mood langsung nak menunjukkan kehebatan.

Terasa dungu gila plus lembab bila buat kuih tanpa puan emak kali ney.
Ditambah pula kepala yang pening dan loya ini. Makin terasa lonely sangat. Ouh, ibu cepat la balik. Bosan gila dah ney.

Satu adunan dah habis. Tapi adunan tu sikit je. So sekarang aku melangok tengok mangkuk adunan yang kosong, tak tau nak buat apa. Memang takley nak fikir dah ney. Nak bancuh lagi.. aku tak mampu. Faham tak aku tengah blurr??! Oleh kerana terlalu melangok, maka aku pun usya-2 hapdet blog sekejap.

Ditemani lagu korea nyanyian Jang Nara, mata aku jadi kuyu layu dan sayu. Tiba-2 terasa gelap sekejap dunia. Eh. Aku stop la menaip. Ciao!



Sekian. Entry tak seberapa dan menyemak sahaja.




1 comment:

Mr Lonely said...

walking here with a smile. take care.. have a nice day ~ =)

Regards,
http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...