Wednesday, June 27, 2012

Misi hari ini (hasilnya)

Bismillah
Assalamualaikum..

    Okeyhlah,, seperti yang dijanjikan dalam >> entry ini << aku sudah berjanji untuk memberitahu atau meng-khabarkan hasil misi kami yang digembar gemburkan itu. Baiklah. Untuk pengetahuan semua misi hari ini ialah, menyelamatkan perut dengan hasil kreatif kami dalam membuat kek. Yes. Kek. Mula-2 ingatkan misi hari ini cuma dua jenis makanan je.. iaitu PAVLOVA dengan APAM POLKA DOT. Rupanya tambah lagi satu, KEK PELANGI yang better kalau aku bagi nama lain iaitu KEK BUMI.

    Kenapa? kerana kek yang berwarna sebijik macam peta dunia. Bak kata cik mira. So tak yah byk ckp, kita tengok je apa hasilnya.

Nampak tak macam mana anak dara buat kerja??

Masih dalam progress..

Ini buah untuk PAVLOVA sedapnyeee

Yang ini untuk apam polka dot kitorang.

Dan hasilnya..!!
Kek Bumi a.k.a PETA DUNIA.. menarik?
Apam Polka Dot kami..
Ini PAVLOVA ye BUKAN SALIVA.. Menarikkan??
Tumpang lalu, kami nak interframe..
Nampak tak kerakusan kami?? 

    Nampak menarik? Masa buat lagi menarik.. Macam makcik-2 tengah rewang untuk kenduri..Dah lama tak gelak ketawa dengan dorang. Happening. Bangga and rasa tak percaya dapat selesaikan misi ini dengan sangat berjaya. *berdiri gaya superman*

    Nampak menarik dan sedap. Boleh calling kami. Ahahah buat order. Kih3. Ceyh baru sekali da bangga gila. Lepas ni boleh lah buat lagi.. Yehhhaaa!! Mengikut cadangan, lepasney nak buat high tea siap dengan puding caramel ke. Pergh! Dah meleleh air liur.

    Cik Intan pulak kate, weekend ney mak dia ajak datang rumah lagi, masak. Mak dia nak rasa. Wah! Best pulak menghabiskan masa dekat dapur kan?? Nasib baik, dan kebetulan aku suka buat benda-2 macam ney. Okeyhlah, sekian je cerita tentang misi kali ini.


Sekian.
Wassalam.

p/s : balik je rumah, dapat berita sedih. Application untuk kolej aku di-reject. Dan aku dah buat rayuan. Sekarang ni aku tak tau nak rasa apa. Sedih memang sedih. Tapi entahlah. Selalu macam ney, bila aku happy je mesti lepastu ada berita sedih. Takpelah, ujian Allah. Aku terima je. InsyaAllah, ada rezeki. Amin.

3 comments:

nadzirah sofia said...

aimi, pos akt aku sikit..lapo nih :P

Amilia Ami said...

@nadzirah sofia hahahaha sudah habis dingap. keh3 lain kali je ae??

azi saje! said...

sedap sih,,, bg resepi kat aku doe. nak try buat. hihiiii :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...