Thursday, May 31, 2012

Kenapa Saya Pulang Semula.

Bismillah..
Assalamualaikum.

"Jangan serabut, jangan kusut. Semuanya ada sebab"
(Aimi Amirah, 2012)


Awak, rajin and agak selalu tolong saya.
Awak, rajin belanja saya walaupun saya tak mintak.
Awak tak pernah ungkit.

Tapi..

Ada sebab kenapa saya pulang semula duit awak yang awak dah keluarkan untuk belanja saya.

1.   Itu duit awak. Memang hak awak.
2.   Saya ego.
3.   Kesinambungan ego saya : saya taknak orang ingat saya kikis duit awak.
4.   Saya taknak terasa terhutang budi.
5.   Saya takut kalau jadi apa-2 kita akan mengungkit.
6.   Duit yang awak keluarkan tu, sepatutnya awak simpan.
7.   Saya tak perlu orang belanja saya, sebab saya ada duit saya sendiri.
8.   Kita tak ada apa-2 jadi, duit awak tetap duit awak.
9.   Kalau awak nak belanja jugak, bagitau awal-2 and cakap je tak payah buat surprise bagai..
10. Saya taknak awak bazir duit untuk saya..

^_^


Lama kita borak hari ney, and awak tak lari lagi.
Terima kasih sebab jadi bahan menghilangkan stress.
hahaha. Saya memang suka gunakan orang se-maksimum nya.. =)
Maksimum bagi saya je.


Oh ye, terima kasih atas nasihat suruh buat solat sunat tu ye. insyaAllah, saya cuba ikut. And bersabar jela ye, sebab malam ney ramai pulak yang kita bertembung. Hahah. Jangan sampai jadi bahan cerita sudah. Tapi macam awak cakap, buat DUNNO JEEEE.



5 comments:

aania arihta said...

hahh :DD
macam tau je siapa tu :DD

Amilia Ami said...

@aania arihta hahahahahah... kau semua bnde tau.. ape je yg tak

Anonymous said...

;)
ingat tau janji yg last tu..
no serabut2..hee

Ramona Alice said...

lalala.. haha.

Amilia Ami said...

@Ramona Alice fifi.. anda nak menyanyi lagu apa??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...