Monday, May 14, 2012

Eh, Tak Perlu Bincang

bismillah

Assalamualaikum..

       Hari ney apa yang aku buat semua dapat balasan cash. Kau tau cash? Wah. Aku kena lebih berhati-2 dan lebih beringat. Maka dengan itu aku takkan timbulkan apa-2 konflik atau kontroversi hangat yang boleh buat aku ckp perkara-2 yang boleh membuatkan aku dapat balasan secara cash. (panjangkan penjelasan?)

       Dah. Aku dah fade up dengan orang sekeliling yang anggap aku ney tak wujud. Kalau macam tu, weyh semua orang.. tolong jangan berbincang dengan aku atau mintak pandangan aku, which is no one cares. Aku ney kan invisible.... aku ada ke aku takde ke SAMA JELAAAA~

       Aku ney apa je yang senang nak diperkotak-katikkan. memang senang gila. Kau campak lah aku kat mana-2 lepastu kau golekkan aku ke sana, golek ke sini.. aku tak boleh buat apa-2 pun. sedang diperkotak-katikkan. Takpe aku sabar jela dulu.. nanti bila aku dah meletup, bukan setakat HULK, lebih pada hulk pun aku boleh jadi. Even HULK PUN NANTI TAKUT DENGAN AKU.

       Kau tunggu jela.. tapi kan aku tak kejam.. aku tak suka kejam.. aku takkan and taknak jadi kejam.. Aku hormat kau lagi.. aku hormat, aku akan perang saraf dengan kau. Yang kau sendiri tak sedar.

       tapi byasenya plan aku tak lama. Sebab kau tu sweet talker. Aku pulak terpedaya sebab mengharap kau berubah. Like S***. oke aku taknak mencarut kat sini. sebab kau takde kepentingan bagi aku untuk aku mengamuk macam hulk.

Sekian.

#oh mood org bangun petang mmg macam ney ae? bhahahahaha, This is just a masterpiece. not a real story.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...