Sunday, April 8, 2012

Suka Suki

Bismillah..
Assalamualaikum..

Hey, selamat malam la semua warga dunia yang sedang bermalam, except warga yang sedang dalam waktu siang. hahaha. Apa saja yang aku mengarut. Aku tak tau.
sekarang aku cuba untuk menaikkan semangat untuk study.
Yeah~

Jadi harapan dan impian aku apabila pulang dari PG ke UM ialah, berehat seketika dan terus study. Eh, aku sangat bercita-2 tinggi. Eh tapi tinggi sangat ke cita-2 aku tu? Eh, aku malas nak cakap banyak la kan.

Last-2 aku jadi ngantuk gila. End up menulis entry ni sebelum aku melelapkan mata. Mengada. Tulis entry boleh plak, tapi mengadap buku macam kena ngadap movie yang lambat slow motion punye style. Benci! Benci! Eh, bila la aku nak jadi rajin kan? Eh kenapa la aku ney malas bila terkenangkan buku. Benci! Dan paling bnci bila mata aku boleh digagahkan mengadap laptop, tapi terkulai layu bila nampak tulisan dia atas kertas yang di-compile menjadi buku.

Lastly, aku dah tak tahan, aku tak boleh kalah dengan laptop. Kalau aku kata aku nak tidur, aku nak tidur. Kau jangan nak menghasut aku keyh FB, Blogger, Twitter. Siap kau. Aku bako kang. Okeyh, sampai sini je. Eh pendek je entry aku? Eh ajaibnya. Eh kalau dah pendek macam ni, lebih tak payah buat entry. Eh, banyak pulak eh. Eh, suka hati aku la kan. Eh, aku nak tidurlah. Nyte kawan-2!

p/s : semakin ngntuk.. esok nak berpuasa.. InsyaAllah. bila dah tulis smpai part p/s ney tiba-2 aku teringat aku pernah buat entry mcm ney dalam mimpi. ayat yang sama. ouh! DEJA VU~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...