Monday, April 9, 2012

Aktiviti Awal Pagi Isnin

Bismillah.
Assalamualaikum.

Awal kan entry aku? Maklumlah aku bangun awal hari ini. Awal gila, still gelap lagi taw. *muke bangge.
Tengah boring-2 bertemankan hawa yang sejuk lagi menyejukkan di dalam bilik kesayangan ku di KK12 ini.

Aku cuba mnecari inspirasi dan idea untuk menyiapkan esaimen aku yang masih lagi gantung tak bertali. Tiba-2 yang datang ialah inspirasi untuk stalk blog orang. Eh, bukan. orang-2 blogger tak panggil stalk, diorang panggil blogwalking.

Tapi blogwalking itu sekadr walking.

Kalau aku pulak, aku betul-2 stalk dari satu entry ke satu entry mencari yang ohsem untuk di baca. Mana lah tahu boleh improve BM aku.

BM C+ je kan. Tak hebat macam orang lain.

Blog yang menjadi mangsa rakus aku adalah,, Blog Cik Ungu. Haha
Tahniah la kat mulan jameela sebab aku da stalk gila-2 blog kau.
Entry lama-2 semua aku punggah tengok dan baca balik.

Tibe-2 aku terasa macam detektif yang cuba menyelongkar segala dokumen rahsia orang kan. Over gila aku.

Okeyhlah. Saje je nak semakkan blog dengan entry picisan aku ney. Sekian la kann..

p/s : aku terasa ngantuk la pulak,, nak tidur balik boleh tak??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...