Thursday, December 8, 2011

Telatah Manusia Jumpa Fahrin di PPUM

Assalamualaikum.

Hey, aku jumpe Fahrin. ala, tak excited pown. Aku lek jela.. Buat muka cool atas wheelchair.
Mereka manusia yang ohsem yang teman aku di ppum, yang menolak wheelchair aku mcam nak drift, sgt lah excited tahap diva. Aku yang dah nak oke, boleh pening + sakit kepala balik. Aihh~

En Rudin : eh, macam kenal la orang belakang tu, yang pakai bau warna hitam tu. Siapa ek?
Fifey : yang mana? yang pakai cermin mata tu ke? entah.

beberap minit selepas tu.. (memang loading gile....)

Dell : Eh, tu bukan Fahrin ke?
En Rudin : oww yang pelakon tu ae, sape name dia?
Fifey : yela, Fahrin Ahmad.

Aku : owww yeke.. Mak dia ke tu? Apsal la ramai budak pompuan pegi kat tmpat dia? Hahaha, mak dia lagi popular dari dia je aku tengok.
Fifey : Entah-2 mak dia dulu pensyarah kat UM kowt, sebab ramai dak UM kenal dia.

En Rudin tu tak habis-2 kate nak bagitau Fahrin yang kitowg nak ambik gamba ngn dia. Ape kes?! Aku tak nak pown.
Keh3. Kelakar betul,
Si Dell bawak aku konon nak jalan-2 padahal nak tengok dak Fahrin tu. Tergedik-2 nak ambik gamba bersama, tapi akhirnya tengok dari jauh je. Kempunan kau.

Aku : agak malu sebab duduk atas wheelchair macam nenek sihir. Dengan shawl yang melilit kepala dan badan. Siyes sebijik macam nenek sihir dalam citer Bawang Putih Bawang Merah.
Sejuk beb, dengan baju aku yang basah dek hujan, busuk macam dah lama terperap dalam bilik tanpa mandi. Aku pown jijik dengan diri sendiri.

Selepas beberapa jam. Balik kolej. Tak ley bla, En Rudin lupa nak ambik kitorang yang tunggu depan pintu kecemasan. Rupanya dia dah sampai depan pintu PJ. Apa kes? hahaha.

Sementara menunggu, Dell boleh bukak table ngan pakcik security. Terbaekk la kau. Pakcik tu pown pandai berdrama and bersinetron ngn kitorang. Abesla, juju takley pegang lagi title tu. keh3.

Sampai sini jela entry aku. Tak larat nak ingat kisah semalam.
Masih keliru macam mana aku boleh collapse and cmne kronologinya. aihh. leceh.

P/S : ambik darah memang tak cool. darah ak pekat and taknak keluar. Maka sakitnya macam nak putus tangan aku, untong dah byase. Jarum tak sebesar jarum untok masuk air and tak sebesar jarum tok derma darah.

nota  ♥ : aku kena kawin ngan budak medic la macam ney. ngahahahaha. Gedik.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...