Sunday, December 11, 2011

Hari Bertungkus Lumus di Dalam Bilik.

Assalamualaikum

tajuk macam aku bru lepas renovate bilik je an?
tak pown aku baru je lepas pecahkan dinding nak gabung nagn bilik sebelah.

Kau gila. Aku tak serajin dan semantap itu.

Aku bertungkus lumus mengadap Siti ney (lappy aku punye nama, poyo an?)
Buat apa laa kan sampai mengadap lappy pown bertungkus lumus.

Aihhh.. Aku edit-2 blog yang tak seberapa ney haa..
Yang dulu punye cam serabut je. Aku kalau boleh maken simple maken aku sukaa. Rasa nak buang semua je.
Wahahahah lebih baik aku delete je blog ye dak??

Mengadap punye mengadap, edit punye edit, delete mana yg patut, change mana yang semak. Akhirnya baru sekarang aku siap. Sebab tu berpeluang nak buat entry.

Ternyata, sudah terang lagi bersuluh, coding-2 ney is not my thing bebeh! Mau tak mati aku kalau kena balajar pasal ney. Ney pown satu hari buat bijik mata aku macam nak melompat keluar, otak aku pown rase nak cair, and meleleh keluar dari hidung, mata, dan telinga. Kalau zombie nampak, kecur mereka.

Sudahlah, aku tak sanggup nak menghadap Siti lagi, Siti pown rase macam nak pelangkong je aku (kalau dia bertangan) sebab aku dah mempergunakannya selama berejam-2. Penat weyh.. Jangan sampai meletup sudah si Siti ney.

Okeyhla bebeh. Aku nak cau.

p/s : kali ney aku malas nak buat nota 

4 comments:

miss_minho said...

haha. kau ada siti. aku ada ahmad :P

Dunia Cik Maia said...

@miss_minho hahaha jom kite kawenkan mereka.. =D

cik myra said...

anak depa sape nak kasi nama? hahaa

Dunia Cik Maia said...

@cik myra mereka takde reproductive organ.. jadi seharusnya mereka takde anak.. ohh mungkin anak mereka iPad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...