Thursday, December 15, 2011

Gua Players???

Assalamualaikum

Aryney entry gua berbaur......ntah la gua pown tak tau berbaur ape.
Semalam beriyek entry sedih..aryney men gua-lu plak.. Lu pehal? Gua kena buat entry sedih je ke? mengikut cuaca sekarang yang memang disaster btol.  Memang. Bukan cuaca jee yang gua rasa agak disaster (ney semua gara manusia yang rakus), jiwa gua pown disaster jugak. Kejap sedih, kejap geram, kejap marah, kejap happy gile babun, kejap moody cam meroyan. So, lu nak kate disaster cmne lagi? ney dah disaster la ney.

        Gua layan semua orang baik. Oke. Fullstop. Gua layan lelaki pompuan semua baik-2 sama je bhaii~ Itu satu fakta yang lu semua kena tahu, (semua? bajet cam ramai yang nak tahu pasal gua kann?) Ah. Sudah. Gua akan layan baik je, meskipun orang buat taik dengan gua. Kalau gua buat taik jugak sama macam orang lain, taraf gua sama macam dorang. No bebeh! The Dutchess takley same taraf dengan org bawahan camtu okeyh...

        Tapi satu je gua harap. Gua harap takde sape yang akan anggap gua players disebabkan gua layan semua membe lelaki gua dengan ohsem. Hey, gua baik oke. Innocent je. Oke, sila muntah. Gua tak bangga pown gua ade ramai membe laki. Dherrr~ membe pompuan gua lagi ramai okeyh.. Gua tak gedik-2 pown ngn membe laki gua. Gua takde la nak tangkap lentok ngn dorang. oh pehlisss!

       Kecuali sorang je la gua cam eh tersyok pulak. Tapi mesti dia tak syok ngan gua. Lagipun gua malas gak nak layan syok lame sangat takut merana plak nanti. So, sempoi-2 je dah. Tak pyah nak havoc sangat la ann.. Gua layan ramai membe laki kat FB bukan sebab gua hot setap. Gua tak hot. Tolong, gua bukan setap. Gua paling sentap orang panggil gua cmtu.

       Ape, lu ingat layan lebih dr sorang je, players la? Otak kat lutut jela pk camtu. Gua, kalau untuk orang yang spesel, gua tak layan kat FB. Buat ape nak heboh kat FB kalau kat HP boleh bergayut berejam. Buat apa komen-2 kat FB kalau bley sms berjela. Gua tau, murah. Tak keluar sesen pown. Gua je yang sanggup buang 1 sen nak sms, gua kaya kan? (nyampah, kuarkan kredit pown di kate kaya, lepas ney apa plak?)

       Dah la gua malas lah nak hevohh! pasal gua players. Lu na cakap gua players? cakaplaa.. kalau nak rase tomato lumat masuk dalam lubang hidung dan mulut lu khas dari suapan maut gua.

Ciao. 


"dah kenapa gua nak guna gua-lu ney? Oh ye, entry kali ney takde nota ♥"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...