Wednesday, December 28, 2011

Ada Yang Lain

Assalamualaikum.
Hey semua. Apa khabar kalian.
Aku dah lama tak berjimba dengan blog kesayangan yang dilupakan sementara gara-2 tiada idea dan mood untuk menulis. Apatah lagi melihat blog yang tak naik-2 followers nya. Hahaha. Sekadar berbasa-basi.

Jadi. Aku sudah ada yang lain. Apa yang lain? Pacar?
Ouh, sudah tentu bukan. Tidak sama sekali. Aku masih single macam yang dirancang. Macam yang dijanjikan pada diri. Biarlah bersendiri.
Aku sudah ada blog kesayangan yang baru. Ia lain. Sudah tentu lain. Malas aku nak describe sebab aku tak rasa ada perbezaannya ketara, maklumlah orang yaang menulis adalah sama. Jadi, mood pasti sama, style pasti sama. jadi tahap kebosanan juga sama barangkali.

Kalau terasa rajin jenguklah sini >> Neon Malam Itu

Sekian. Itu sahaja

p/s : Maaf tiada nota hati.

2 comments:

Ramona Alice said...

aku pon ade satu blog lg. hehe.

Amilia Ami said...

apa linknye? aku tak jumpa pown

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...