Sunday, October 23, 2011

Malas Tak Bertempat

Assalamualaikum.
Selamat sejahtera,
hello readers.
____________________________________________________________________________
Hari ney hari terakhir aku melepak di UM. Di ulang, hari terakhir MELEPAK.
Kenapa? Sebab isnin ney dah tak lepak.. Ada kelas lepas tu aku balik rumah, bercuti.
Bercuti pown nak bagitau. So what? Kau nak gaduh dengan aku? Meh la masuk.
Huuuu...

Malas.
Malas.
Malas.

Aku rasa semua makhluk homo sapien kat dunia akan mengalami perasaan dan melakukan perbuatan itu. Tak payah la nak buat muka selamba sambil berkata tidak. Nak kena tempeleng? meh sini hulur muka kat aku. Bukan aku nak complain pasal malas ney. Sebab aku pown pemalas jugak. Mungkin tahap malas aku supernova daripada korang. Tak percaya? You better believe.

Bukan nak cakap besar la, aku tak bangga pown ada malas setahap supernova. Aihhhh... Kenapa aku malas ek? komfem korang tak tau nak jawab apa. Kalau tau memang hebat la. =.='''''

Malas tak bertempat.
Maksudnya?
Malas = berniat untuk tidak mahu melakukan sesuatu dengan sengaja.
Tak = singkatan bagi tidak atau tiada
Bertempat =  sesuatu yang telah ditempatkan atau diletakkan.
Ah! Aku merepek je tu.

sekarang ney aku tengah malas. Malas yang tak bertempat. Buktinya. Entry aku kali ney macam haram.
Ntah apa-2 sebab bila dah part nak klimaks. Aku dah malas nak tulis. So, korang yang baca pown macam nak cakap what the fuuuu kat aku an?

Dah tau dah. Sia-2 je baca entry malas tak bertempat aku ney. Harharharhar.
Korang yang baca pown malas jugak sebab bila dah tau aku punye entry begini, kau baca jugak. Memang korang tengah takde benda nak buat la an? kah3.
Mengarut je aku.

Sekian.
Salam.


p/s : tahap kemalasan aku dah membesar sejak assigment cam chipsmore je. Jap ada jap takde. Aku kena berubah. Kuruskan sket saiz malas tu. Nak study la. =P



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...