Sunday, October 9, 2011

Hari Paling Dahsyat Untuk Aku

Assalamualaikum,
______________________________________________________________________________
Apa saja lah Aimi ney. Dahsyatla itula inilah.
Aihhh =.='''

Ternyata hidup tanpa melakukan apa-2 adalah sngat menyedihkan dan menyakitkan.
Ye. Menyakitkan kerana harus mengerahkan otak berfikit apa yang sepatutnya aku lakukan untuk mengisi masa lapang aku. Jawapan yang keluar adalah tindak balas mengantuk atas soalan aku. Maknanya, aku tidur la. Bosan dengan tidur sampai aku rse mcm dah taknak tidur untuk beberapa hari.

Idea bernas? tak tau.
Aku penat melepak dalam bilik. Nak keluar jalan KL sumpah elak aku sesat je. Lagipun bahaya untuk anak dara cam aku berjalan pusing KL sorang-2 tanpa hala tujuan.. Lagi-2 baru first time kat sini. Ha kan. So, korang mesti cakap "dah tu ajak la membe sengal!"
Wey~ aku belum habis cakap lagi. Macam mana aku nak ajak kalau dah semua membe rapat aku balik kampung. Tinggal aku kat sini sorang. Sedih!

Thats why aku cakap, takde buat apa-2 lepas tu sorang-2 memang menyedihkan serta menyakitkan. DAh la esok ada fogging pagi-2 buta pkol 7.30 pagi bilik ke bilik. Apa jadah fogging dalam bilik. Tak pernah aku tau selama aku hidup. Neyla baru first time. Elak aku tak bangun je esok pagi. Kang dengan aku aku di fogging nye. =.=''' (terasa sentap habis) serius leceh. Kalau dlm rumah tu kire cam logik la jugak. Tak kisah la. Sebab boleh setel balik, mop yang minyak-2 tu. Bau pown takde la menusuk sgt sebaab ruang besar. Ney dalam bilik. nak wat cmne? simbah je air. Tak pown basuh pakai sabun basuh baju? Lepas tu katil tu pe cerita? dah la kita tidur atas katil tu lepak-2 kat situ. Bau sembur nyamuk. Ape kes?!

Bukan aku nak merungut lebih-2 tapi memaang aku rse macam entahla. AH! Biarlah dorang buat kerja. malas aku nak sampuk-2 aku ney sape je. Tak layak kowt bersuara. Diam je. Sigh. Sepatutnya entry malam ney paling pendek. Tapi kenapa jadi panjang jugak? Ahh! Benci. Tak boleh dikawal jari ney nak menaip menulis. Tak boleh dikawal jugakk minda yang berfikir apa yang patut aku tulis. Okela. Mungkin sampai sini je.

Sekian.
Wassalam....




2 comments:

mei merah said...

aku kn ada. huhu~

Dunia Cik Maia said...

hahahaha yela makcik...
weyh assigmnt tu wt ak rse sentap hbes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...