Sunday, October 23, 2011

Ha! Tengok! Apa Dah jadi?!

Assalamualaikum.
Selamat sejahtera.
Hello readers.

Ha, tengok skg apa dah jadi!
tengok la apa dah jadi.
Apa dah jadi dengan blog aku ney?!

Sudahlaaaa kau tak payah nak dramatik sangat jemah oiii~
Hahaha.
Saje nak bagitau blog aku dah berubah wajah.
Mungkin untuk sampai bila-2. Mungkin? Ermmm aku rasa aku kena ubah perkataan tu.
Kalau mungkin maknanya mungkin akan berubah lagi.
Perh!!! jenuh bley ark mengerjakan benda alah ney. Like sheeetttt~
harharharhar.. Berejam kowt aku ngadap lappy ney sampai nak terkeluar bijik mata aku.

         Bukan nak berlagak ke apa.. Aku tak terer pown bab edit-2 blog ney. Sket-2 je. Yang basic sudaaa... tak payah nak advance sgt la annn... Diulang TAK PAYAH NAK ADVANCE SGT LA AANN...
hahahaha amek aku CAPS LOCK. Aku memang suka wat org hot.

         Hari ney memang sumpah aku takde kerja langsung selain mengadap lappy ney. Memang sekarang aku rasa sangat nak muntah. Muntah pink mungkin. Macam warna gula kapas tu. Warna pastel. Menarik.
And aku mula menconteng kertas membuat ala-2 komik comel yang tak laku kalau dijual.

         Esok mula kelas. Harap aku tak ngantuk macam selalu bila masuk kelas Biostatistic. Sorry aaaa Dr. Chong saya bukan tak suka, tapi saya memang ngnatuk gila.

Sekian.
Salam.

P/S : takyah nak lebih sangat la annn update entr mengarut ney.

2 comments:

NadellaZahare said...

tade la basic sangat nak di bandingkan dengan blog sayew kan . haha


p/s : wohohoi aku titon pgtadi -..-

Dunia Cik Maia said...

@NadellaZahare hahaha merendah diri.. =P aku dah kat umah ney.. seronok gilerrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...