Thursday, September 1, 2011

Rayakah?!

Assalamualaikum..
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Selamat hari raya semua..Maaf lah membiarkan blog ku beranak tikus bagaii... sudah agak terlalu lama aku tidka menulis entry di sini.. Bukan apa, aku ney mood nak raya dah hilang maka mood nak menulis tentang raya juga directly proportional hilang jugekk..

Raya kali ney, memang agak serabut. Bukan aku nak merungut and mengatakan raya langsung tak best. tapi hakikatnya, semangat raya masih ada cuma macam dah malap. wah! dahsyat..  Seperti yang semua sedia tau. aku akan mula melangkah masuk ke alam universiti 4 September 2011 ney. Yew. Oleh kerana kampunga aku di Batu Pahat. So, kami decide utk terus ke KL nanti. Maka oleh itu, ha amek kau. aku terpaksa packing barang nak ke kampung luar biasa daripada korang.

Memang serabut habis bila aku nak fikir barang ape yang kne bawak. Barang ape yang kena lengkap. OMG!!!!! dokumen-2 semua aku dah risau cukup ke tak.. Sampai tertinggal kat umah. Semalam malam aku ngn parents aku balik PG semata nak cari benda alah tu. tgh hari tadi balek BP semula. Memang raya pertama orang sibuk beraya aku sibuk bermain perasaan nak melalak nangis sbb tak lengkap. Semua salahkan aku itu ini la... Memang aku dah salah tapi stop salahkan aku.. Tolong bagi suggestion. itu je yang aku nak sekarang ney. Help me to solve this. Sebab bila aku da serabut, memang aku blurr and buntu malah bingung tak tau nak wat apa Kalau aku tau pown aku takkan tau nak start dari mana.

So, memang raya kali ney takde banyak gambar yang aku ambik. sekadar gambar keluarga. So, aku pown taknak la riak2 tayang muke aku kat blog ney. memang tak la an.. malas aku nak tunjuk. hahahah. Mesti korang boring an baca kisah raya aku. Yela, raya aku tak happening macam raya korang aku tengok banyak blog-2 letak gambar raya dowang yang memang syiokk habes tu.. Isk isk! =( jeles!

ney jela buat tatapan and kenangan aku... raya 2011 ney


Amek kau gambar family besar alam aku letak..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...