Monday, September 19, 2011

Dia Istimewa : Hafizzi Aziz

Assalamualaikum..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wah! Siapakah dia yang istimewa tu??

hahahaha dia yang bertuahlah.. Siapa?! bagitau jelaaaa

Dia ney >>>>  


Photobucket

haaa tu diaaaaa.... dah maiii! 

Dia follower yang ke 50 aku...
(eleyh, baru 50 nak kecah)
ehem2, suka hati akulaaaa...
juz nak say thanks la sbb sudi nak follow blog yang tak seberapa ney..
Jalan blog dia, memang terasa kerdil.. wahhh gituu
kenapakah?

Sebab, blog aku ney apela sgt.
Blog dia mmg dasat best
byk tutorial.. and dia bole dikatakan mmg dasat buat doddle bagai.. tak kisah la ape nmenye.. ngahaha

Aku ney tak berapa nak pandai review blog..
Cuma aku suruh readers, jenguklah blog dia.. Follow sekali kalau boleh yeww
 APIT

ngahahah series pemalas!

Sorry la Apit, mmg tak reti la nak review..takut tersalah ke, kan susaaa gituu
Kepada Apit :

Maaf, blog saya tak macam blog orang lain yang bagi award bagai..tok follower bertuah dia.
Sebab saya tak tau nak bagi apa. Memang blurr di saat ini.
Mentol kat otak ney tak menyala plak.
Thanks sangat-2 sbb sudi follow blog saya..
=)
Saya dah lama tak online and update blog ney.
So, sorry la berabok sket.. (bukan sket byk!)
hehehehe
oke.. Blog awak smart!

1 comment:

Hafizzi Aziz said...

wah2..bertuahnya saya..
thanks..(guling2 kat belog nie jup)
hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...