Friday, September 9, 2011

Baru Aku Sedar.. Dan Aku Tersangat Bersyukur

Assalamualaikum.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kadang-2 kita tak sedar yang apa yang kita dapat itu, sebenarnya yang paling bermakna dan paling terbaik untuk kita. Ya, kita memang tak sedar sebab bagi kita, apa yang kita mahukan dan apa yang kita paling harapkan itulah yang paling baik sebab kita sudah mentuhankan kata-2 "I KNOW WHAT IS BEST FOR ME" sehingga kita lupa yang segalanya telah ditentukan oleh Alllah swt.

Mula-2 aku sememangnya berat hati untuk melangkah ke universiti malaya kerana apa? kerana bagi aku, aku seolah tidak layak untuk ke situ. kenapa? entah mungkin aku terlalu memikirkan kekurangan aku. Apa kekurangan tu? Ah, kau fikirlah sendiri.
Okeyh! sambung cerita sebelum aku makin melalut dek kerana lupa apa yang aku nak kongsikan.

Setelah aku masuk ke UM barulah aku nampak apa yang Allah dah sediakan untuk aku. =) sukaaa baahagia~
Hahaha sejak aku masuk je, banyak berita gembira yang aku dan kawan-2 kat sini dengar.. Ya, kalau korang tau dan mengambil tahu info mengenai universiti mungkin korang tahu. Baiklah, biar aku story mory yew... UM menduduki tempat ke 167 ranking dunia beb! kau ingt senang? dan diikuti UKM ditempat ke 2++ see?! ngahahaha tetiba timbul rase bangge. Ala, bukan bangge gila smpai nak riak bagai... cuma rasa untungnye aku. Kan? Kan? Kan? Orang mcm aku yang tak bpe nak layak ney dapat masuk UM woy! hahaha

Oke, maknenye UM di ranking first Malaysia!! hahahah seronok dua kali!
Oke, aku nak cerita sket tentang Minggu haluan Siswa kat sini.. Aku KK12, memang best sbb kk terbesar di UM. keh3. bangge lagi sket. dan satu2nya kk yang ada dewan ber aircond. Kembang lagi 10 inci. Dah sudah, nak kembang plak... oke, kat sini memang best part yg paling aku suka mase kitowg buat tagline KK12 and sub a.k.a cheers.. Aku memang tak faham kenapa ada yang tak suka cheers. What the fish?! sempit sungguh otak-2 malah akal-2 mu. Kitorang akan menunjukkan kehebatan depan kolej2 lain.. wah! dan aku pasti KK12 adalh yang paling terbaik dan terganas..

Sub yang kitorang belajar smua best dan menarik serta unik.. cth :
sub wika-2, sub jong-2 inai, sub who say, sub kesentapan pun adoyyai, tepuk semangat banyak lagi lah. aku malas nak taip pangjang kat sini.. maaf! hehehe =)

walaupun penat... tapi berbaloi!
dah lah smpai sini jela aku nak tulis, nanti aku tulis lagi...
at-10-tion entry dia gadis itu part 2 tak dpt nak post skg sebab sedang kekeringan idea. ketandusan kata-2.
And nanti kalau ada masa lebih, aku story lagi pasal MHS UM keyh?
so setakat ney jela. bubye! salam!


love : aimi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...