Sunday, August 21, 2011

#No Title# Tolong letakkan...

Assalamualaikum,
---------------------------------------------------------------------------------------------------
beberapa hari ney ak memang tak terasa malah takde mood nak online...
FB pown mcm tak nak sentuh...*sengaja* sebabnya, masalah kesihatan yang menghalang daripada niat itu diteruskan. Niat apa? niat nak online la.

Oke, saje post entry ney, knon nak tunjuk yang aku masih aktif berblog cuma kekeringan idea tahap nazak. Lagipun saje nak kasi sure yang blog aku takde sarang tikus. *orang selalu guna bersawang*
hahah sudahlaah kau Aimi, sebelum kepala nak meletup lagi disebabkan radiasi lappy ney.. kah3 better kau blah skg.

FYI, aku ada masalah mood swing yang tahap down, bukan yang tahap nak marah-2 tu. Actually aku sendiri tak pasti masalah tu wujud ke tak kat dunia ney. hahaha. tapi kalau dah tiba masalah tu, TV pown aku taknak tengok.
Mungkin disebabkan aku selalu sakit kepala, and kalau boleh aku taknak nampak cahaya yang menyakitkan terus menusuk mata aku. Kecuali waktu malam sebab aku fobia tidur gelap, cuma sejak akhir2 ney ak nak tido pown sakit kepala so, aku beranikan diri untuk tidur bergelap.

sekian aku mengarut. Cau!

p/s : masih bertahan

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...