Thursday, July 21, 2011

SAYA NAK GA DARI KOREA DAN BANDUNG!

                Photobucket
<<nak join boleh klik kat banner ye>>

Assalamualaikum,
Rasenye aku ney dah macam ketinggalan zaman an? Baru nak join. Maklumlah baru tergerak nak join. Tetiba aku tengok GA ney cm menarik la pulak, bukanlah aku rse tak menarik sebelumnya. Cuma sebelum ney ak fikir mesti ramai dah join, mmg peluang tu agk nipis nak dpt.

Tapi bila fikir balik, Eh! tak kisah la dpt ke tak.. kita an nak menyokong blogger yang buat GA ney. And dlm mse yg same boleh la berblogwalking and berkenalan ngan blogger len yang join jgak an??

~oke, sekarang aku dah membebel terlalu panjang rasenye.~

                                               Okeh! nak buat announcement ye!

saya dah join GA okeyh! dah follow pown kedua-dua blog penganjur. Oleh kerana saya happy sbb join skali, so saya nak tag 2 orang kawan saya yang bertuah!


Sekian.. =)

2 comments:

Mrs. Farhan said...

Tenkiu join. Gudluck.=D

Hadiah GA boleh tengok di sini.

http://sayasibudakopto.blogspot.com/2011/07/hadiah-untuk-giveaway-dari-korea-dan.html

Dunia Cik Maia said...

best-2 hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...