Wednesday, July 20, 2011

Saya Dari Universiti Malaya

Assalamualaikum,
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Nak story sket, aku join satu segmen ney, En.Suhazli Muhamad yang punye. Dah lme tau pasal segmen ney, cuma barula hari ney tergerak nak join.. Yela, sebelum ney busy sket. =)

<<haa neyla banner pemilik blog tersebut>>

       Okeyh tanpa melengahkan masa, *derrr~ u bajet cm org tga tggu jee* -choi! biarlah~

Oke aku, Aimi baru je lepas habis Matrik. Dulu aku kat Matrik Johor, lepas dah dpt result yg bolelaaa.. Mestila apply UPU an? So apply punye apply.. Akhirnya aku pown dapatla tawaran ke

                                   Universiti Malaya
Alhamdulillah walaupun pilihan ke-6 ak. Hahaha
Aku ditawarkan ke kos Genetik dan Biologi Molekul. 
**seram aku denga name kos tu**
Hopefully, Oke yew nanti!

Apa yang kita tak suka, tapi kita dapat. 
Maknanyaa itu yang terbaik untuk kita.
 Sebab itu semua takdir Allah.
=)

4 comments:

Suhazli said...

haha lambatnya dia join!! ^^,

gudluck and all the best!!

maiamyra said...

tula pasal.. hahaha lambat an..

Poktekz said...

senior ??
x lah kowt ...


http://sakitlahkonie.blogspot.com/2011/07/saya-dari-universiti-malaya.html

cik maia said...

hahaha okeyh2.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...