Friday, July 15, 2011

Demam!

Assalamualaikum,
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Aku, tak demam pown. Sihat je, cuma perut aku yang demam.
Kau tau demam apa? demam nerves bhai~
UPU kuar aryni. Perh mau tak kecot perot aku siap buat bunyi alien lagi beb.

oleh kerana nervous tahap dewaaa punye, aku takley smbong tido pagi tadi pas solat subuh. Ak online nak dekat 5jam start dari pkol 7 pagi. Waahhh. dah terasa dia punye aura raksasa awal-2 lagi.
selepas beberapa jam bergelut dengan perasaan dan perut yang berbunyi ala alien kerana terlalu nervous, akhirnya tibalah masa nak check, iaitu pkol 12.00 tgh hari.

       Tapi, ak tak check pown, bila kawan aku da start kol aku baru aku cehck lbey kurang pkol 1 la. =)
First bila da online mestila bukan FB dulu an, perh skali semua dok tnye ak dpt katne, p ak ckp ar lowm check agy. hahahah =D hampalah mereka. Maka dipaksanya ak check. So, aku pown check la. **eh minah ney cepat sket la bagitau kau dpt katne, mukadimah panjang sgt, taknak tau pown la**. marah dan geram.

       Oke! fine fine fine fine! Ha! amek kau, aku dapat kat :
. . . . .
. . . .























































 . . . .
<<klik kalau nak tengok jelas>>

Bolehla, bersyukur la walaupun ak dapat pilihan yang ke-6, sebab pilihan pertama aku kat UKM p tak dapat. Nak wat cmne ye dok. Rezeki kat UM =) Alhamdulillah la.

So! GUD LUCK AIMI!!!!

Semoga impian kau untuk menjadi saintis akan manjadi kenyataan!!
Dan semoga kau berjaya dunia akhirat serta menjadi hamba Allah yang berbakti =)
Harap-2 kau dapat melakukan tugas kau dengan baik!
Go Go caiyok!

sekian sahaja.... =)

Kadang-2 apa yang kita nak dan kita suka bukanlah yang terbaik untuk kita.
Terima sahaja apa yang diberikan oleh Allah, kerana itulah yang terbaik
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...