Monday, June 27, 2011

Ada Jugak Rupanya Orang Buat Daging Tiruan Macam Ney

Assalamualaikum..

Hari ney aku tak busy sangat, so tadi ak blogwalking aa kat blog kengkawan.. meninjau lokasi.
Tiba2 ada satu entry ney menarik perhatian aku, WOW! bila aku baca je entry tu, aku tak sangka gile2 ada jugak manusia yang kononnya berotak cerdik sanggup gunakan najis manusia sebagai pengganti daging burger.
WHAT THE....... *tergamam* 
Hal ini berlaku kerana pihak terbabit ingin mengatasi masalah lambakan najis di loji mereka. Kejadahnya, lau aku, nak bayangkan cmne mkn daging burger yang dibuat daripada poops tu pown aku tak sanggup. Mimpi apatah lagi, komfem aku sanggop berjaga daripada mimpi makan benda alah tu..
Katanyalah kan, daging najis tu mempunyai protein yang tinggi disebabkan kadar bakteria yang banyak.. Malah kurang lemak dan rendah kalori...
?????!!!!

kalau nak tau dengan lebih lanjut,>> klik pada gambar di atas <<
dari situ lah aku baca entry pasal daging najis ney..










Jangan lupa tinggalkan footprints =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...